czwartek, 19 marca 2015

Pizza Twarogowa a smakuje jak normalna!


Cześć wszystkim !
Jest to mój pierwszy wpis na blogu, więc pewnie nie wszystko będzie wyglądało, tak jak powinno, ale z czasem i Waszą pomocą, na pewno dojdziemy do perfekcji :)
Nawiasem mówiąc od zawsze chciałem mieć taką stronkę, na której mógłbym coś napisać i podzielić się tym co robię na co dzień, więc na dzisiaj przygotowałem dla Was tanecznym krokiem (ponieważ jestem przecież tancerzem) pizzę twarogową - choć pewnie nie tylko przepisami  będę się dzielić...:) Kontynuując - każdy na samym początku swojej przygody z odchudzaniem, byciem fit, mówi - "ale co z tymi wszystkimi pysznościami...", otóż nie trzeba z nich stricte rezygnować, tylko pomyśleć nad składem i go zmienić! :)

Robię tak z każdym daniem i ja osobiście jestem bardzo zadowolony z tego co jem, a przede wszystkim z tego jak to wygląda, ponieważ dla mnie ważnym jest, by  brzuchal i mózg w odbieraniu bodźców dobrze się łączyły! :)

Tak wygląda Nasza pizza!
jej skład to :
-200 g twarogu
-20 g mąki typu 450
-20 g otrębów (w tym wypadku owsianych)
-3 białka jaj "L"(można mniej, żeby tak z białkiem nie szaleć, pamiętajcie by pozbywać się żółtka)
-7 g proszku do pieczenia
-10 g startego sera żółtego
- 1/2 ogórka kiszonego
- 2 pomidorki koktajlowe
-przyprawy (starajcie się nie używać w nadmiernych ilościach soli)

Czas przygotowania : 40 minut
-5 minut wymieszanie produktów i utworzenie placka
-25 minut pierwsze pieczenie, bez zewnętrznych składników
-10 minut końcowe pieczenie

A teraz zabieramy się do jedzenia!
Piszcie śmiało w komentarzach co udoskonalić, dopisać, zrobić, razem tworzymy tą stronę, więc zaczynamy, udostępniamy i lajkujemy, żeby nabrało to lotu! :)
Pozdrawiam gorąco i z przytupem życzę każdemu miłego dnia! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz